كورة اون لاين
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك والاستمتاع باقوى دردشة عربية فى موقع اكسات شات بنات دلوعات
شكرا
ادارة المنتدي xat.com





كورة اون لاين

كورة لاين نقل مباشر بث مباشر لجميع الدوريات العالمية الدوري الاسباني الدوري الايطالي الدوري الانجليزي الدوري السعودي دوري ابطال اوروبا دوري ابطال اسيا كاس العالم
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلالدردشةدخول

شاطر | 
 

 When we open Tickets

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
اسامة مصطفى
Admin
avatar

عدد المساهمات : 386
نقاط : 1361
السٌّمعَة 1 : 0
تاريخ التسجيل : 20/02/2012

مُساهمةموضوع: When we open Tickets   السبت يونيو 01, 2013 1:01 am





<blockquote class="postcontent restore">
xat.com/ticket is for PAID users, this means you must have purchased xats from the xat.com account that you need help with.

This is a list of subjects that a xat.com Volunteer will or will not
open a ticket for. Please refer to this list before asking for tickets
to be opened.


  • LOCKOUTS: User has the error ”**Security check: This account is locked. You can only login at home. Please read: xat account locking.**” – A ticket will be opened
  • HOME UPDATE: User has the error ”**Security check: You need to be at home to turn on account locking.** – A ticket will NOT be opened (User needs to be paid)
  • AUTH: User activated authenticator and no longer has the app/code – A ticket will be opened
  • HELD: User is held (does not matter how many days or if it is system error 25) – A ticket will be opened
  • PHISHED: User was phished – A ticket will be opened
  • DOMAINS: User needs a URL unblocked - A ticket will NOT be opened (User needs to be paid)
  • SHORT NAME TRANSFER: User needs a short name transfer - A ticket will NOT be opened (User needs to be paid)
  • SHORT NAME RELEASE: User needs a short name put back up for sale immediately - A ticket will NOT be opened (User needs to be paid)
  • SCAMS: User needs to report a scam - A ticket will be opened
  • EMAIL CHANGE: User needs to get an email change – A ticket will NOT be opened (User needs to be paid)
  • EMAIL HINTS: User needs a hint on their email – A ticket will NOT be opened (User needs to be paid)
    Note that if they cannot login to their account due to not knowing/having access to the email, xat cannot help them.
  • OTHER REPORTS: User needs to report someone – A ticket will NOT be opened (User needs to be paid)
    Note that they can just click on the person’s avatar and select inappropriate at the top to report.

</blockquote>








<blockquote class="postcontent lastedited">

Last edited by Adam; 02-25-2013 at 05:21 PM.


</blockquote>








Adam
xat.com Volunteer
xat ID; 177337
Meet people from around the world at xat.com/Chat

NOTE: If you private message me for help;
Please include your xat username, account email, and description of the problem.
Click here before you PM for help.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
When we open Tickets
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كورة اون لاين :: All Xat Chat Backgrounds :: كيفية انشاء روم خاص بيك فى شات اكسات xat.com-
انتقل الى: